剛發的新曲,但是看了MV覺得跟自己聽起來的歌詞感覺好不搭喔......
聽歌詞感覺很像那種至死不渝愛的有點痛苦的感覺,
但MV真的好不搭哦....
不過呢,歌詞蠻簡單的,就來翻一下囉。
 
I was scared, I was unprepared我害怕我沒有準備好
I was not aware you were caught in a bubble我不知道你也被困住了
You and I had a drunken fight我們那時喝醉了大吵
On a Tuesday night downtown在周二的大街上
Well, it cuts so deep when you try to speak好吧你好像有點難跟我開口
But the words don't come out right話就卡在嘴邊說不出來
You can lean on me when it's hard to breathe喘不過氣的時候你可以躺在我身邊
You can call me anytime隨時隨地打給我
So please所以
Say something to me跟我說些話吧
I'm down on my knees我放下身段
Say something to me, say something跟我說些話吧
Say something to me
I would walk for ya, I would climb我會為了你上山下海
Just to keep you safe and to keep you out of trouble保護你
I'd do time for you, I would lie for you我會保留時間給你為了你說謊
I would die for you我願意為你而死
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 老莊的碎念 的頭像
    老莊的碎念

    隨手記錄

    老莊的碎念 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()